Saturday, September 17, 2011

RAWATAN MENGHILANGKAN GANGGUAN JIN

Sekejap tadi saya dikunjungi oleh seseorang yang mengharapkan saya berikan sesuatu amalan bagi menghilangkan gangguan jin yang beliau alami. Sebagai perkongsian ilmu, saya perturunkan di sini ayar-ayat (Ayat 33) yang berkaitan sebagai amalan berdasarkan apa yang disampaikan kepada saya guru saya (Ust. Ku Othman dan Ust Hj Halim dari Sheikh Khalid) :
1) Baca Surah al-Fatihah :
2) Baca surah al-Baqarah (ayat 1-5) :
3) Baca surah al-Baqarah (ayat 255-257) :
4) Baca surah al-Baqarah (ayat 284-286) :
5) Baca surah al-A’raaf (ayat 54-56) :
6) Baca surah al-Isra’ (ayat 110-111) :
7) Baca surah As-Saffaat (ayat 1-11) :
8) Baca surah ar-Rahman (ayat 33-35) :
9) Baca surah al-Hasyr (ayat 21-24) :
10) Baca surah al-Jinn (ayat 3-4) :
Kaedah Rawatan :
1- Air mineral :
- Bacakan ayat 33 pada air tersebut
- Air tadi bolehlah diminum dan disapu
2- Air Hujan :
- Sediakan juga air hujan 5 liter untuk dibacakan ayat 33
- Air hujan itu dimandi dan diratakan seluruh badan
- Biarkan kering di badan tanpa dilap
Insya Allah, sembuh dengan izin-Nya.

No comments:

Post a Comment