Tuesday, October 9, 2012

Lagi Surat Pembaca ...

Assalamuwalaykum tuan. nak tanya. blog ni banyak copy paste dari blog orang lain ke atau tulis sendiri. Kadang2 pening tengok kandungan bertukar2 style. Mohon jelaskan. tq.

Anonymous

on 8/13/12

Jawapan saya :

Terima kasih atas kesudian tuan berkongsi minda ilmiah bersama saya.

Di bahagian atas intro sayapun saya dah catatkan di sana bahawa blog ini adalah FIKRAH SAYA. Bermaksud semua idea yang saya sampaikan adalah dari minda dan idea saya, kecuali jika ada di sana tercacat penulisnya dan sumber dari mana saya memetiknya.

Saya bermohon maaf kepada tuan dan rakan-rakan yang terkadang tulisan berbahasa Arab itu tidak menepati citarasa dan kehendak yang dihasratkan. Ada juga rakan saya memaklumkan mengenai tulisan ayat al-Quran yang mereka tidak dapat membacanya.

Masalah ini timbul kerana font yang saya miliki tiada terdapat dalam komputer yang tuan miliki.

Keduanya mengenai teks berbahasa Arab. Teks itu sebenarnya adalah draf penulisan saya dalam buku teks. Elok rasanya saya berkongsi di blog agar dapat dimanfaatkan bersama.

Ringkasnya, ini blog saya dan ia adalah idea saya dan tulisan saya.

Sekian.


No comments:

Post a Comment